דגשים להגנת העתיד הפיננסי של המשפחה מפני סכנות בלתי צפויות

עתיד פיננסי משפחתי

רוצים לשמור ולהגן על המשפחה שלכם, מבחינה פיננסית ומבחינות נוספות? אין ספק שהתשובה לשאלה הזאת ברורה. כולנו מקווים שהעתיד מזמן לנו ולילדים שלנו בשורות טובות. יחד עם זאת, חייבים להודות כי העתיד הפיננסי הבלתי צפוי עשוי להפתיע עם תקלות שונות ואפילו עם סכנות לא צפויות. הבשורות הטובות הן שמי שנערך לכך נכון ומראש, יוכל להתמודד בצורה הרבה יותר טובה, גם עם מצבים לא צפויים או לא רצויים, אליהם נקלעה המשפחה. הדגשים הבאים יבהירו מה כדאי לעשות. 

העיקר הבריאות – את זה כדאי לזכור

כולנו מאחלים לעצמנו ולבני משפחתנו שנהיה בריאים וחזקים. רבים מנסים לשמור על אורח חיים בריא, וזה בהחלט רצוי. ומה שרצוי לזכור, זה שבמקרה של מחלה קשה, חלילה, או פגיעה, ההוצאות הרפואיות עבור טיפולים מיוחדים ברמה הגבוהה ביותר, עשויות להיות גבוהות. אם אתם רוצים להבטיח רפואה פרטית, כיסוי מורחב של תרופות מחוץ לסל, אפשרות לטיפולים רפואיים בחו”ל במקרה הצורך וכדומה, יש דרך אחת להבטיח זאת. מכיוון שכל אלה עולים בכסף רב, ניתן לרכוש ביטוח בריאות עם כיסוי למשפחה. בצורה כזאת, הוצאות רפואיות, אם חלילה יגיעו, לא יגרמו לפשיטת רגל. חברות הביטוח יממנו את מה שדרוש, על פי תנאי הפוליסה שרכשתם ועד לסך הכיסויים שביקשתם. והעיקר שכולם יהיו בריאים. 

שמירה על רמת חיים במקרה של הבלתי צפוי 

זה לא סוד שלפעמים אנשים מפוטרים ממקום העבודה בשל קיצוצים או בשל סיבות אחרות. עסקים לפעמים נסגרים בשל נסיבות לא מוצלחות. לא משנה אם אתם שכירים או עצמאים, יש דרך לשמור על רמת החיים הנוכחית, אפילו אם חלילה מאבדים את מקום העבודה או העסק נסגר. על מנת להסתדר עד שמוצאים מקור פרנסה אחר, צריך לוודא שיש לכם כרית ביטחון פיננסית. חסכו ושימו בצד כסף, כך שלא תהיו לחוצים למשך תקופה של כמה חודשים. כך, תוכלו בלב שקט ובלי לחץ, למצוא פרנסה טובה במקרה הצורך ובלי להתפשר על עבודה בשכר נמוך. 

יש לכם בית? שמרו עליו 

יש דרכים רבות שבהן אפשר לשמור על הבית מפני אירועים לא צפויים ומקרי קיצון. אך לא נרחיב פה על סורגים או אזעקות, אלא על משהו שקשור בערך הבית עצמו. אם יש לכם בית או דירה, אתם יודעים עד כמה שהנכס הזה יקר. האם אתם יכולים לשער בלבכם עד כמה יכול להיות יקר, לשקם אותו אם חלילה תפרוץ שריפה או שתהיה הצפה? בדיוק על מנת להימנע מבור כלכלי של עשרות אלפי שקלים ולפעמים אפילו מאות אלפי שקלים, חשוב לבטח את הבית. אם יש לכם משכנתא, וודאו שכיסויי הביטוח אכן מכסים את סוגי הנזקים האפשריים. אם אין לכם משכנתא, רכישת ביטוח מבנה ותכולה יגן על העתיד הפיננסי של המשפחה בצורה טובה ביותר. 

אהבתם? שתפו עם חברים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים שיעזרו לך לעשות עוד כסף

רוצה פריצת דרך כלכלית?
אני מזמין אותך לקבל “שיחת ייעוץ ובהירות” ( ב ZOOM)  ללא עלות 
ליצירת פריצת דרך כלכלית 
עם מנטור של תכנית סוד הכסף

icon-05-min